zondag 31 januari 2016

Week 2

"Hallo mijn beste Paleo-vriend,
We zijn aangekomen bij de laatste e-mail in deze series...
Snik... Snik...
Maar ik heb goed nieuws voor je, ons contact hoeft nog niet verbroken te worden wat mij betreft!"

Dit soort gruwelijke mails stuurt onze Mitchel dus elke dag. Het ergste is nog dat hij meestal begint met 'Hey, Mitch hier!' Niet alleen gebruikt hij zo'n vreselijk populair toontje, ook vertelt hij me dat ik naar de verkeerde mensen luister. Alle dieetgoeroes verkopen onzin. Maar deze ene goeroe heeft gelijk. Okee, wat jij wil jongen... Mitch vertelt dat mensen brood niet écht lekker vinden. Want brood ís niet echt lekker. Wij, broodliefhebbers, DENKEN dat we brood lekker vinden. De arrogantie!

"Ga niet weg! Mijn systemen zitten gekoppeld aan jouw e-mail adres, als jij je uitschrijft dan kan ik je geen mails meer sturen, zelfs niet als je ervoor betaald hebt (Foodie Challenge, Klantenmails). 
Blijf please. Ik vind het te gek om je elke week tips, informatie en recepten te sturen.
En, eerlijk, het zou leeg en koud aanvoelen zonder jou!"


Zo sluit hij zijn mails doorgaans af. Kortom, alleen deze flauwekul allemaal is reden genoeg om ernstig te twijfelen aan dit hele gebeuren.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de doelstelling heb bijgesteld. Deze week is er slechts 100 gram af, maar na de drie kilo van vorige week is dat niet zo'n probleem. We zetten nog een weekje door, voor er sowieso een pauzeweek moet worden ingelast, vanwege een extra Roemeniëreis.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten