woensdag 16 mei 2012

Koning Arthur

Onze succesvolle schooltoneelvoorstelling De wijze kater is nog maar net achter de rug of de première van het volgende stuk dient zich alweer aan! Afgelopen zondag hebben we de laatste hand gelegd aan de nieuwe muziektheaterproductie van Stichting Muziektheater Nessarose: Arthur.

Tijdens zo'n volledige dag werken voorafgaand aan de generale repetitie, kom je erachter dat het eigenlijk allemaal goed in elkaar steekt, maar dat de rekwisieten hier en daar nog al eens ontbreken. We hebben inmiddels stápels zwaarden, maar als iemand de graal komt showen, zien we geen gouden schaal, maar twee vlakke handen. Laat staan de vaandelzwaaier die met lege handen staat te wapperen.

Eén generale en één technische repetitie zijn we nog verwijderd van een nieuwe prachtvoorstelling van Nessarose. Ik zit nu in een pauze op mijn werk te schrijven, dus geen uitgebreid verhaal deze keer, maar gewoon ordinaire reclame voor een voorstelling, waar ik graag volle zalen voor zie, niet alleen omdat ik erin meespeel, maar ook omdat ik een groot deel van de liedteksten heb geschreven. Daarnaast is Nessarose gewoon een buitengewoon sympathieke stichting die het verdient om volle zalen te trekken!

Kaarten bestellen doe je HIER en HIER!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten