zondag 8 juli 2012

Doelen 2012 - juni

Omdat ik in Roemenië zat, is de doelenupdate iets later dan gebruikelijk. Toch is er wel wat te melden.

1. Een lifter meenemen
Ik zat lange tijd in het buitenland, zonder auto, dus ook zonder lifters.

2. Afvallen tot onder de 90 kilo
In één woord: drama! Na India en Nepal krijgt dit doel de hoogste prioriteit.

3. Vier doubleurs of minder halen in mijn mentorklas
Het schooljaar is voorbij. Na lange vergaderingen is de uitkomst bekend en staat het aantal doubleurs op vijf. Dat is beter dan welk moment in het afgelopen jaar dan ook, en ik ben ook trots op het resultaat, maar helaas is het niet het bereikte doel. Definitief mislukt.

4. Minimaal 11.000 euro voor Roemenië verzamelen

5. Een serieuze stap verder zetten in het schrijven van toneel
Afgelopen week heb ik het boek Sjakie en de chocoladefabriek herlezen en heb ik de eerste aantekeningen voor mijn daarop gebaseerde script op papier gezet. Ik heb leuke ideeën om uit te werken en ga daar komende week wat meer van uitwerken.

6. Tien sterren bij elkaar eten
Hier en hier kon je mijn verhalen lezen over de Treeswijkhoeve. Het bezoekje bracht mijn aantal sterren dit jaar op zeven.

7. Tien meergangendiners maken voor minimaal vier personen met bijpassende wijnen
De teller blijft steken op vier. Hoewel dit doel moeilijk te verenigen is met doel twee, ga ik toch proberen ze te combineren.

8. Minimaal zes landen bezoeken waar ik nog nooit ben geweest
In Roemenië ben ik al regelmatig geweest. Die telt dus niet. Volgende maanden kunnen hier wel wat landen aan worden toegevoegd. Een afspraak voor Ierland is gemaakt, maar die zal pas komend jaar plaats gaan vinden. Mijn hoop was nog een interessante tussenlanding op weg naar New Delhi, maar die zal helaas in Frankfurt zijn.

9. Een zuivere tenor-C zingen
Voor ik naar Roemenië vertrok heb ik me door de audities van Les Miserables heen gezongen, waar ik volgend jaar in zal gaan spelen. Nu zit ik met gekneusde ribben thuis en is zingen erg lastig.

10. Op tv komen
Iemand nog die samen mee wil doen aan Lingo?

1 opmerking:

  1. Tien meergangendiners maken voor minimaal vier personen met bijpassende wijnen...
    Je bent altijd welkome om bij ons zn diner samen te komen stellen hoor! :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen